SCARF
Szalik to gra przygodowa łącząca łamigłówki i platformy 3D, oferująca alegoryczną podróż przez piękne światy. Poszukuj i odkrywaj prawdę o swojej historii z pomocą swojego partnera, szalika w kształcie smoka. Odblokuj nowe umiejętności i odkryj swoje prawdziwe przeznaczenie. HISTORIA Co to znaczy być bohaterem? Spełnić swoje przeznaczenie? Zbuntować się przeciwko niemu? Szalik to ekscytująca przygodowa gra logiczna dla jednego gracza, która łączy liryzm z trójwymiarową grą platformową, oferując alegoryczne podróże przez piękne światy. Odkryjesz ich sekrety? A jakim kosztem? ROZGRYWKA Zanurz się w metaforycznej opowieści, która odzwierciedla, co to znaczy być bohaterem. Mając szalik jako jedynego sprzymierzeńca, twoją misją jest uwięzienie zbuntowanych dusz, które stworzyły własne światy. Odkrywaj piękne krajobrazy 3D, każdy z własną unikalną mechaniką. Przemierzaj różne tereny i poznaj nowe umiejętności, które pozwolą Ci sprostać ciekawym wyzwaniom. Skacz, szybuj lub huśtaj się, odkrywając sekrety tych nowych światów. Odkryj bogatą mitologię i zrekonstruuj własną wersję faktów, eksplorując światy stworzone przez dusze. Ciesz się sekcją audiowizualną, która przeniesie Cię do fantastycznego wymiaru wypełnionego światłem i kolorem… ale także cieniami. Szalik to gra o wolnym tempie, która pozwala cieszyć się pięknem każdej chwili. Eksploruj świat i rozwiązuj ciekawe łamigłówki, aby odkryć prawdę i iść naprzód z przygodą. Zbierz unikalne przedmioty kolekcjonerskie, aby odblokować alternatywne zakończenie. Połącz się ze swoim szalikiem w kształcie smoka, który za pomocą różnych umiejętności, takich jak szybowiec, podwójny skok i liana, pomoże ci odkryć mitologię świata.