Sausage Wars
Sausage Wars to najbardziej szalona gra imprezowa na arenie dla maksymalnie 4 graczy i 20 botów! Postacie graczy to kiełbaski, które walczą o dominację nad zlewem! Wybierz jedną z nich, wejdź na pole bitwy i walcz aż do śmierci. Zepchnij swoich rywali z krawędzi lub w pułapkę! Cechy gry: - Doświadczenie battle royale: gracz będzie kontrolował wybraną przez siebie kiełbaskę, walcząc o tytuł ostatniego ocalałego z innymi i unikając przeszkód. - 3 różne tryby gry: Last Sausage Standing, w którym walczysz o przetrwanie, Arena, w którym odradzasz się, by walczyć o wysoki wynik, a także tryb Teamfight, w którym łączysz siły z innymi graczami, by wygrać drużynowy deathmatch. - Różne środowiska: kuchnia, ogród, laboratorium maniaka: wszystkie z nich zawierają unikalne przeszkody i zapewniają niezliczone sposoby na zniszczenie wrogów. Walcz na śmierć i życie i spychaj wrogów, aż zaczną ociekać pomidorową krwią!