Santa Runner Jumper
Ta gra casualowa zapewni mnóstwo zabawy i wyzwań, a jej uroczy świąteczny motyw zapewni Ci mnóstwo zabawy i wyzwań. Czy uda Ci się dotrzeć do ostatniego poziomu i pomóc Świętemu Mikołajowi? ROZGRYWKA Przygotuj się na skakanie i omijanie przeszkód, zbierając prezenty! Steruj Świętym Mikołajem, który stawia czoła różnym wyzwaniom, zbierając prezenty i dostarczając je na czas. Gra jest łatwa do nauczenia, ale trudna do opanowania – z każdym kolejnym poziomem przeszkody rosną, a nowe wyzwania wystawiają na próbę Twoje umiejętności. FUNKCJE Odblokuj nowe postacie i prezenty! Zdobywaj monety podczas gry i odblokowuj nowe, zabawne postacie, w tym Świętego Mikołaja w różnych strojach i inne świąteczne postacie! Dzięki 3 unikalnym motywom, z których każdy jest bardziej magiczny od poprzedniego, gra oferuje świąteczną ścieżkę dźwiękową i urzekającą grafikę, która wnosi prawdziwą magię świąt do każdego skoku. Wybieraj spośród uroczych i oryginalnych postaci: uroczych zwierzątek, świątecznych elfów, skaczących reniferów, a nawet pomocników Świętego Mikołaja! NAJLEPSZA GRA CASUALOWA! Z pełną magii i przygód świąteczną tematyką, zachwycającą grafiką i wciągającą rozgrywką, ta gra oczaruje Cię z każdym kolejnym poziomem! Pomóż Świętemu Mikołajowi szerzyć radość Bożego Narodzenia, stawiając czoła wyzwaniom!