SAND LAND
Ruszaj do pustynnego świata, w którym ludzie i demony cierpią z powodu potężnych niedoborów wody – Krainy Piasku. Poznaj księcia demonów Belzebuba, jego towarzysza Rabusia, i nieustraszonego szeryfa Rao, aby wraz z nimi wyruszyć na niesamowitą przygodę w poszukiwaniu Legendarnego Źródła ukrytego na pustyni. Koniec jest zaledwie początkiem, gdyż za tymi suchymi ziemiami kryje się nowy obszar do odkrycia. W tym RPG akcji gracze poznają nostalgiczny i pokrzepiający świat stworzony przez Akirę Toriyamę i wcielą się w główną postać – Belzebuba. Naucz się kontrolować jego moce i poprowadź swoją drużynę bohaterskich wyrzutków eksplorujących świat gry SAND LAND. Strzeż się licznych zagrożeń: dotarcie do źródła nie będzie łatwe, gdyż po drodze napotkasz bandytów, dzikie zwierzęta i armię królewską! Użyj wyczucia i wyobraźni, aby opracowywać czołgi i inne pojazdy, które pomogą ci przebyć tę ogromną krainę – do dyspozycji będziesz mieć wiele różnych kombinacji części. POJAZDY PRZEKRACZAJĄCE GRANICE WYOBRAŹNI Odblokuj pojazdy, które można rozbudować o różne części mechaniczne, w tym uzbrojenie, silniki i zawieszenia. Projektuj i kieruj bardzo różnorodnymi pojazdami, takimi jak czołgi bojowe z potężnymi działami, motocykle śmigające po pustyni i skokoboty odbijające się od powierzchni wody i odkrywające wszystkie zakątki kontynentu. ZOSTAŃ ZBAWCĄ, KTÓREGO POTRZEBUJE TEN ŚWIAT Decyduj o kształcie swojego obozu w mieście Spino i nawiązuj relacje z jego mieszkańcami. Patrz, jak rośnie miasto i jego możliwości, sprowadzając wygnańców z pustyni do Spino. Słuchaj ich próśb i życzeń oraz odblokuj użyteczne materiały i funkcje w mieście. PRZYGODA POZA WYDMAMI Podróżuj po Krainie Piasku i jej wąwozach, odkrywaj tajemnice, pokonuj przeszkody i znajdź przejście do nieznanego świata.