Samurai Aces
Kapłanka i mnich szybują ku niebu w debiutującej grze Psikyo, w debiutującej grze Psikyo, strzelance w japońskim stylu z ekscentryczną estetyką. Samurai Aces to przesuwana pionowo strzelanka, która pojawiła się w salonach gier po raz pierwszy w 1993 roku. Pierwsza część poziomu to wybrany losowo układ. Wrodzy bossowie poruszają się w nieprzewidywalny sposób, dodając do rozrywki dla graczy! "Psikyo Bullets," nieprzerwanie ścigające Cię pociski, również pojawiły się po raz pierwszy w tej grze. Oto gdzie spuścizna Psikyo ma swój początek! Koniecznie obejrzyj skecze pomiędzy bohaterami podczas specjalnych scen! Gra zawiera opcje dostosowania jej do własnych upodobań. Wybierz poziom trudności, maks. ilość żyć, maks. kontynuacji, klawisze sterowania oraz orientację ekranu, by uczynić z niej grę w sam raz dla Ciebie. Nie zapomnij o nowych rankingach online! Czy masz to, czego potrzeba, by zostać najlepszym Samurai Ace na świecie? Postaci: Blondwłosa kunoichi „Jane” jest straszniejsza, niż na to wygląda! Mistrz powietrznej walki mnich „Tengai” pakuje potężny cios! Wierny obrońca i psi geniusz „Kenn-O" ma IQ 1300! Kapłanka „Koyon” jest gotowa karać w imię boskie przy pomocy śledzących cel pocisków! Samuraj „Ayin”, który walczy o swoją ukochaną siostrę, jest inspiracją wszystkich! Naukowiec „Gen” i jego robot tworzą najszybszą jednostkę ze wszystkich! Samoloty: Przedmioty „P” doładowują Twoją jednostkę i dodają jej broni. Przedmioty "B” dają Ci bomby zadające obrażenia obszarowe, by oczyścić pole z wrogów lub pomóc w awaryjnych ucieczkach. Każda z postaci posiada wyjątkowy super strzał, który aktywowany jest przez naładowanie! Tryb ARCADE: Siedem poziomów trudności dostosowanych do graczy na wszystkich poziomach zaawansowania—w tym początkujących! Poszukiwacze większego wyzwania niż wersja z automatów powinni spróbować trybów TRUDNY i BARDZO TRUDNY! Dostępne będą lokalne rankingi dla każdego samolotu na każdym poziomie trudności. Opcje: Graj na pionowym ekranie dla nostalgicznego wrażenia gier automatycznych! Dwa dodatkowe filtry ekranu dla Twojej frajdy. Życia można ustawić na od 1 do 9, podczas gdy kontynuacje można ustawić na od 0 do nieskończoności. Dowolnie ustawiaj strzały, auto-strzały oraz bomby do wybranych przez siebie przycisków. Tryb ekranu pionowego dostępny jest nawet w poziomej orientacji. To Ty decydujesz o swoim stylu! SCORE ATTACK: Ten tryb posiada ustawiony z góry poziom trudności oraz ilość żyć. Tylko dla poważnych graczy! Wyślij swoje najwyższe wyniki, by rywalizować z graczami z całego świata! Rankingi online można obejrzeć poprzez menu opcji.