Sacrifice For Sale
Doświadcz interakcji w nowy, angażujący sposób. Odpowiadaj bezpośrednio na to, co mówią postacie! Zmierz się ze swoją sytuacją zakładnika, negocjuj o coś więcej niż tylko wolność. Poznaj ludzi, którzy cię więżą, zniszcz kult, manipuluj nimi — aby uniknąć ofiary. Poznaj wartość milczenia! Nie wypowiesz ani słowa, jeśli sam tego nie wybierzesz. Całą grę można rozegrać jako milczący protagonista. Pozwól innym mówić bez przerywania, rzucaj znaczące spojrzenia i zagłębiaj się w wewnętrzny monolog, aby odkryć nowe opcje. Możesz też poddać się apatii, zaakceptować swój los i zostać dobrowolnie poświęcony! Funkcje: - Krótka, ale wciągająca historia - Gra jako zwykły sprzedawca starający się przeżyć - Przekonaj, że kultyści nie powinni cię poświęcać - Około 30 minut na większość przejść - Ponad 30 000 słów! - Ponad 500 wyborów! Decyzja na każdym kroku! - Ponad 15 unikalnych zakończeń!