Rust Console Edition
Witaj w Rust. W Rust masz tylko jeden cel: przetrwać. Pokonaj głód, pragnienie czy zimno. Rozpal ognisko. Zbuduj schronienie. Zabijaj zwierzęta. Broń się przed innymi.