RunBean Galactic
Biegaj, skacz i turlaj się, aby osiągnąć nowy wysoki wynik, gdy na całej planecie pojawiają się różne zagrożenia i bonusy! Wciel się w RunBean'a, astronautę, który wylądował na niebezpiecznej planecie... która podejmuje wszelkie starania, żeby zgładzić tego intruza! Postaraj się opóźnić swój nieuchronny los, biegając po pomniejszonym globie 2D, przeskakując nad kolcami, ślizgając się pod zabójczymi platformami, zbierając bonusy i szybko reagując na nagłe zmiany kierunku! Im dłużej pozostaniesz przy życiu, tym wyższy będzie Twój wynik i tym bardziej zazdrośni będą kolejni biedni kosmiczni podróżnicy odwiedzający tę planetę.