Run Tekila Run!
Dua liczy owce przed snem, jak co noc. Ale tym razem sprawy przybierają dziwny obrót, gdy najmniejsza owieczka, Tekila, po przeskoczeniu przez płot, postanawia uciec do tajemniczego, przypominającego sen świata. Dua musi gonić swoją zbiegłą owcę w dzikiej przygodzie, która jest wszystkim, tylko nie zwyczajną! Witamy w Run Tekila Run!, szybkiej, magicznej grze akcji i komedii, w której liczenie owiec zamienia się w walkę z przerażającymi hordami zombie! Przy akompaniamencie uroczych melodii fletu i wciągającej narracji prowadzącej przez chaos, ta gra to mieszanka humoru i akcji, która trzyma w napięciu. Odblokuj nowe umiejętności, podbij krainy opanowane przez potwory i pomóż Dui znaleźć Tekilę na rozległych, pełnych wrogów mapach. Zanurz się w niezapomnianej podróży oferującej angażującą rozgrywkę i unikalne połączenie komedii i przygody! Run Tekila Run! oferuje wiele ustawień trudności, dzięki czemu możesz dostosować doświadczenie do swoich upodobań. Niezależnie od tego, czy szukasz relaksującej rozgrywki w trybie Niezwyciężonym, czy pragniesz prawdziwego wyzwania w trybie Trudnym, który przetestuje twoje umiejętności i refleks, każdy znajdzie coś dla siebie. W miarę postępów zmierzysz się z coraz trudniejszymi walkami, sprytnymi zagadkami, a nawet komicznymi spotkaniami z dziwacznymi postaciami gry. Po ukończeniu trybu fabularnego zabawa się nie kończy. Zakończenie głównej kampanii odblokowuje tryb Nowa Gra+, w którym możesz ponownie przeżyć historię z dodatkową warstwą wyzwania. Tym razem twoje umiejętności, zdrowie i mana z pierwszej rozgrywki zostaną przeniesione, dając ci przewagę nad trudniejszymi wrogami. Dodatkowo, jako bonus, będziesz mógł odblokować i przeczytać dziwaczne wiersze rozsiane po świecie, dodając nową warstwę głębi i humoru do swojej podróży. To idealna okazja, by doświadczyć pełnej historii gry, rzucić sobie wyzwanie na wyższym poziomie trudności i odkryć wszystkie sekrety, które mogłeś przegapić za pierwszym razem.