Rugby 22
Pokieruj największymi klubami i najlepszymi drużynami narodowymi, biorąc udział w najbardziej prestiżowych rozgrywkach rugby w trybie solowym i wieloosobowym, lokalnie i online. Rugby 22 to to pełna symulacja gry w rugby, łącząca taktykę oraz zaciętą, realistyczną rywalizację sportową. OSIĄGNIJ SUKCES Z ZESPOŁEM Poprowadź swoich zawodników do zwycięstwa w turniejach, oficjalnych rozgrywkach ligowych oraz trybie kariery, w którym możesz stworzyć własną drużynę i nią zarządzać. PONAD 50 OFICJALNYCH DRUŻYN Do dyspozycji masz szeroki wybór oficjalnych klubów i drużyn narodowych razem z zawodnikami i strojami z tego sezonu. Pełna lista oraz wszystkie szczegóły już wkrótce! GRA DLA FANÓW Rugby 22 to realistyczna symulacja gry w rugby z rozbudowaną stroną taktyczną, której autentyczność pozwala wiernie odtworzyć zaciętą rywalizację sportową w ważnych meczach.