RUGBY 18
Przeżyj niezapomniane emocje największych meczów RUGBY 18 w najbardziej rozbudowanej symulacji rugby w historii. Wciel się w prawdziwych zawodników najlepszych drużyn i lig sezonu 2017/2018. Pokonaj swych rywali we wszystkich fazach gry, korzystając z intuicyjnych zasad sterowania, i rozkoszuj się innowacyjnym systemem rozgrywki, który wiernie odwzorowuje wszelkie sytuacje występujące w tej dyscyplinie sportu. Twoi koledzy z zespołu będą zajmować odpowiednie pozycje w ataku i w obronie, rozwijając grę w oparciu o Twoje decyzje. Poprowadź swój ulubiony klub na szczyt w trybie kariery, przeżyj na nowo największe ligi i turnieje w trybie ligowym i napisz historię na nowo, rozgrywając mecze tygodnia. Stwórz drużynę swoich marzeń w trybie My Squad, wybierając swoich ulubionych zawodników ze wszystkich dostępnych drużyn. Graj jeden na jednego ze znajomymi na tej samej konsoli lub z graczami z całego świata w Internecie.