Rogue Lords
Mroczna gra fantasy z gatunku roguelike, w której wcielasz się w Diabła! MROCZNA OPOWIEŚĆ Pokonany dawno temu, nareszcie powracasz w otoczeniu najwierniejszych uczniów z zamiarem wywarcia zemsty na nikczemnych łowcach demonów. Bierz udział w kolejnych misjach i zbieraj starożytne artefakty, aby odzyskać moc i należne miejsce. DIABEŁ TKWI W SZCZEGÓŁACH Stwórz drużynę słynnych geniuszy zła, takich jak Drakula, Bezgłowy Jeździec lub Krwawa Maria. Stwórz ich układ umiejętności i określ powiązania, aby mogli stawić czoła każdemu śmiertelnikowi, który wejdzie ci w drogę. Odblokuj nowe zdolności, zbieraj dusze, dokonuj właściwych wyborów podczas zdarzeń i wykorzystaj swoje moce do zniszczenia sił Dobra.