Rogue Loops
Każdy wybrany wzmocnienie sprawia, że pętla staje się silniejsza, zmuszając cię do wyboru klątwy. Twój sukces zależy od strategicznych decyzji, które zwiększają twoją moc, zarządzając jednocześnie wyzwaniami pętli, prowadząc cię do ostatecznego zwycięstwa! Pokonaj potężnych bossów strzegących wyjścia, aby odblokować nowe ścieżki i zbliżyć się do wolności. Każde zwycięstwo przybliża cię do przerwania nieskończonego cyklu! Każda nieudana próba ucieczki wzmacnia cię i dostarcza cennych lekcji na twoją podróż. Podejmij wyzwania, ucz się na błędach i spróbuj ponownie—tym razem z lepszą strategią i nową wytrwałością, by pokonać przeszkody! Łącz umiejętności i relikty, aby tworzyć potężne synergie, każda z unikalnymi korzyściami pomagającymi wyrwać się z pętli!