Rock of Ages 3: Make & Break
Rock of Ages 3: Make & Break” od studia ACE Team jest tytułem łączącym w sobie cechy kompetytywnej gry typu tower defense ze zręcznościową rozgrywką i ekscentrycznym humorem Monty Python-esque. To jedna, wielka, kreatywna gra na lata. Zanurz się w porywającą, niszczącą historię z wieloma eklektycznymi przygodami wokół absolutnie przegiętych i nieistotnych postaci. Możesz także, po raz pierwszy, tworzyć swoje własne poziomy, udostępniać je znajomym oraz obcym po sieci i w czasie rzeczywistym rozgrywać epickie pojedynki polegające na straceńczej obronie zamku lub frenetycznej próbie zniszczenia go głazem. Główne cechy - Twórz światy i niszcz światy: Projektuj i konstruuj swoje własne poziomy za pomocą łatwego w użyciu edytora. Możliwość udostępniania swoich dzieł graczom na całym świecie sprawia, że ta kreatywna zabawa nigdy się nie kończy! - Kompetytywny tower defense: Zaprojektuj obronę oraz zaplanuj atak dzięki, którym pokonasz swoich wrogów w trybie multiplayer do 4 graczy lub w rozgrywce dwuosobowej na podzielonym ekranie. - Turlaj głaz: Twoim zadaniem będzie jak najszybsze zniszczenie wszystkiego na swoje drodze w 6 odmiennych trybach gry za pomocą 20 fikuśnych głazów! - Absurdalny humor: Wyrusz w podróż po niedorzecznych światach zaprojektowanych przez ACE Team. Spodziewać się więc możesz wszystkiego i wszystkich, począwszy od Caesar przez Moctezuma i Krampus aż po Latającego Potwora Spaghetti, których obecność wpisana jest w rozgrywkę przekraczająca znaną nam historię i wymiar. - Bogactwo trybów gry: Broń bazy w nowym trybie Głazowej Lawiny, szlifuj swoje umiejętności toczenia kuli w trybie Humpty-Dumpty lub ścigaj się z czasem w Próbach Czasowych. A jeśli nie to możesz w kreatorze stworzyć swoją własną grę z odmiennymi prawami, dzięki czemu na pewno nie będziesz się nudzić jeszcze przez setki godzin!