Rivenaar's Grove
Zbierz składniki na eliksiry, aby udowodnić swoją wartość jako czeladnik u wykwalifikowanego magika! Rivenaar's Grove to przygodowa gra logiczna fantasy z widokiem od góry, polegająca na przesuwaniu. Szybki mały czeladnik może poruszać się tylko w liniach prostych od jednej granicy pola do drugiej. Od Ciebie zależy, jak wykorzystasz te zwinne ruchy, aby zebrać plony tak szybko i sprawnie, jak to możliwe. Po wyczyszczeniu pola możesz przejść do następnego – jest aż 50 poziomów! W miarę postępów będą pojawiać się nowe pułapki, przeszkody i portale, przez co zbieranie plonów będzie jeszcze trudniejsze. Aby w pełni udowodnić swoją wartość, możesz sprawdzić się w trybach wyzwań z ograniczoną liczbą ruchów i limitami czasowymi. Czy uczeń rzeczywiście może zostać mistrzem?