Rivals of Aether
Rivals of Aether to niezależna gra komputerowa – bijatyka prowadzona w świecie, w którym walczące ze sobą cywilizacje zbierają siły Ognia, Wody, Powietrza i Ziemi. W trybie lokalnym może konkurować czterech graczy, a w trybie online dwóch.