Rising Dusk
Wejdź do świata Rising Dusk – krainy wiecznego zmierzchu zamieszkanej przez liczne ghule. Wciel się w Tamako, młodą dziewczynę uwięzioną w królestwie Yokai. Czy dasz radę pokonać te zdradliwe tereny i dotrzeć do dziwnej, nowej góry na horyzoncie? Jedynym sposobem, by zrobić postępy w tej logicznej platformówce 2D, może być unikanie wszystkich monet.