Risen
Faranga potrzebuje nowego bohatera – czy odpowiesz na wezwanie? Przenieś się do naturalistycznego, nastrojowego świata gry Risen, w którym każde twoje działanie ma konsekwencje. Opanuj do perfekcji władanie mieczem, naucz się walki kosturem lub zostań potężnym magiem i wytycz sobie drogę przez krainę pełną zagadkowych trzęsień ziemi, straszliwych potworów i niewyobrażalnych skarbów. Tajemnicza wulkaniczna wyspa Potężne wstrząsy na wyspie Faranga źle wróżą jej mieszkańcom. Spod ziemi wyłoniły się pradawne świątynie, a wraz z nimi dziwaczne kreatury, które terroryzują okolicę. W lokalnej społeczności szerzą się strach i panika. Żadnej nadziei? Potężna grupa zwąca się „Inkwizytorami” podjęła się rozwiązania tego problemu i wysłała na Farangę ekspedycję, lecz przewożący ją statek został zniszczony przez potężny sztorm. Nadejście bohatera Cudem udało ci się przeżyć katastrofę statku i samotnie wylądować na wyspie. Jesteś w samym centrum niepokojących wydarzeń – buntu, tyranii i mistycznych rytuałów. Od ciebie zależy, jak potoczą się losy tej krainy.