RimWorld Console Edition - Royalty DLC
Imperium nadeszło. Statki pełne uchodźców przycumowały do wybrzeży Rimworld, a przybysze zaczęli się osiedlać i szukać sojuszników. To honorowi ludzie, którzy posługują się niezwykle zaawansowaną technologią, jednocześnie kultywując starożytne tradycje królów i królowych. Rozszerz RimWorld Console Edition o setki nowych elementów i funkcji. TYTUŁY SZLACHECKIE Koloniści mogą wykonywać zadania, aby zdobywać honor w imperium. Dzięki honorowi mogą zaskarbić sobie imperialne tytuły, takie jak akolita, rycerz czy baron. Buduj okazałe sale tronowe dla swojego szlachcica pnącego się po szczeblach drabiny królewskiej. Ubierz go w strój pasujący do monarchy albo załóż prestiżową zbroję potężnego wojownika. Będzie przemawiać z tronu, inspirując ludzi, oraz grywać na pianinie, harfie i klawesynie. MOCE UMYSŁU Moce umysłu można rozwijać na wiele sposobów. Osoby z tytułami imperialnymi otrzymują moce od darczyńcy podczas uroczystej ceremonii. Koloniści plemienni mogą obcować z tajemniczym drzewem animy, budując połączenie umysłowe. Możesz też walczyć z imperium za pomocą skradzionej technologii parapsychologicznej zdobywanej w ramach zadań. Istnieje wiele mocy umysłu. Niektóre służą do walki, inne przydają się przy zarządzaniu społecznością. Wszystkie moce wymagają od kolonistów medytacji, a każdy z nich medytuje inaczej, w zależności od tytułu, pochodzenia i cech. NOWE ZADANIA To rozszerzenie dodaje wiele nowych zadań. Ponieważ RimWorld jest grą o tworzeniu opowieści, zadania nie są określone z góry jak w przypadku innych gier. Zamiast tego system generuje unikalne zadania z każdą nową grą. Dzięki zróżnicowanym celom, wrogom, gościom, nagrodom, pomocnikom, szczególnym zagrożeniom i uwarunkowaniom świata powstają połączenia tworzące nieskończoną liczbę zróżnicowanych historii i wyzwań. GROMADY MECHÓW Mechanoidy mogą teraz tworzyć gromady – grupy nowych budowli mechanoidalnych, które współdziałają, rzucając graczowi wyjątkowe wyzwanie taktyczne. Gromady mechów zawsze na początku pojawiają się w stanie uśpienia. Gracz ma czas na podjęcie decyzji o realizacji planu ataku. W odróżnieniu od walk defensywnych prowadzonych w podstawowej wersji gry, stawia go to w pozycji atakującego. TECHNOLOGIA IMPERIALNA To rozszerzenie dodaje mnóstwo nowego ekwipunku. Niektóre jego elementy można odblokować dzięki nowym drukom technologicznym, czyli specjalnym przedmiotom zdobywanym w ramach zadań i handlu, lub przez kradzież.