Rift Racoon
Podejmij hardkorowe wyzwanie platformowe, grając teleportującym się szopem! Przygotuj się na intensywną rozgrywkę platformową. Wciel się w szopa Tuckera, który ma dość specyficzną zdolność... teleportacji! Tucker potrzebuje Twojej pomocy. Musi znaleźć drogę do domu i uciec przed tajemniczym robotem, który depcze mu po piętach. Używaj pazurów, żeby wspinać się na ściany. Przeskakuj nad przepaściami i kolcami. Teleportuj się przez bariery i działaj w ponad 50 ręcznie opracowanych poziomach! Tucker może być słodki, ale wyzwania, przed którymi stoi, wymagają sporo odwagi. Te ekscytujące etapy będą wyzwaniem nawet dla największych fanów platformówek! Sterowanie jest proste do opanowania, a jednocześnie wymagające. Z każdą porażką będziesz uczyć się na swoich błędach i szybko wracać do akcji. Czy masz dość umiejętności, żeby przeprowadzić Tuckera przez wszystkie przygody?