Rick Henderson
Przebij się przez potężne floty wroga w stylu retro shoot’em up z przewijanym ekranem! Oddająca hołd klasykom arcade i opakowana w nostalgiczną 16-bitową grafikę gra Rick Henderson to nieskończony shoot’em up z przewijanym ekranem w poziomie i niekończącą się zabawą. Wyćwicz palce na pięciu wrogich frakcjach i ich bossach, ulepszaj statek i spróbuj przeżyć nieprzewidywalne wydarzenia w przestrzeni kosmicznej. Rick Henderson obejmuje wiele poziomów trudności, aby zmaksymalizować dostępność tytułu, pomocne samouczki ułatwiające rozpoczęcie zabawy oraz rozbudowany system punktacji z mnożnikami, bonusami za grazing, rangami i perkami. Wybierz statek dostosowany do stylu gry, użyj 27 unikatowych broni, ulepszaj sprzęt i przetestuj umiejętności w walce z dziesiątkami różnych rodzajów wrogów – a wszystko to przy energetycznej ścieżce dźwiękowej synthwave.