Rhythm Sprout
Rhythm Sprout to ręcznie projektowana rytmiczna gra akcji z wyjątkową muzyką i zwariowaną fabułą. - Poruszaj się do rytmu / Walcz z dobrym beatem - Miksuj poziomy modyfikatorami - Przy okazji odkrywaj zabawnie samokrytyczną historię CECHY GRY: RĘCZNIE TWORZONE POZIOMY Każda ścieżka dźwiękowa pasuje do wyjątkowego i szczegółowego otoczenia 3D zaprojektowanego według motywu i historii. W różnych poziomach znajdziesz też małe wydarzenia i niespodzianki! ORYGINALNA ŚCIEŻKA DŹWIĘKOWA Cała muzyka została stworzona specjalnie do gry, zapewniając kreatywne beatmapy oraz idealne zgranie dźwięku z rozgrywką – i to czuć! Motywy muzyczne są inspirowane różnymi gatunkami, takimi jak muzyka klubowa, k-pop, drum and bass, muzyka dyskotekowa, lo-fi hip-hip, metal i nie tylko! ZWARIOWANA HISTORIA DO ODKRYCIA Towarzyszysz Kiełkowi – Cebuli Wybrańcowi – w lekkiej, samokrytycznej przygodzie pomiędzy muzycznymi poziomami. Włącz się w zabawne interakcje dialogowe pełne żarcików i popkulturowych odniesień. Pomóż uroczym mieszkańcom Królestwa Warzyw i zmierz się ze słodkimi złoczyńcami. NIESKOŃCZONE ROZGRYWKI I WYZWANIA Łącz różne modyfikatory poziomu dla różnych efektów: - Przyspiesz dowolny utwór w trybie turbo - Rzuć wyzwanie pamięci mięśniowej w trybie lustrzanym - Mieszaj nuty i twórz unikalne beatmapy w trybie przetasowania – i udostępniaj je znajomym, by podjęli wyzwanie! - …lub wybierz pełną improwizację w zawsze zmiennym trybie całkowicie losowym! Dodatkowo Rhythm Sprout zawiera hardcorowe remiksy i efekciarskie dodatkowe poziomy dla jeszcze lepszej zabawy. PERSONALIZACJE A wspomnieliśmy już o strojach do odblokowania dla Kiełka? I o skórkach do miecza?!