RESISTOR
W roku 2060 światowe rządy już dawno wyniszczyły się nawzajem, a w ich miejsce powstały niezależne państwa-miasta, którym przewodzi liga potężnych korporacji. W murach tych zatłoczonych miejskich metropolii obywatele cieszą się życiem w komforcie i dostatku, z dala od surowych realiów rozsianych po świecie społeczności, które zarabiają na życie na niekończących się pustynnych pustkowiach zewnętrznych krain. Aby pozostać „konkurencyjnymi, ale przyjaznymi”, korporacje na zmianę organizują coroczny turniej wyścigowy dla mas, wystawiając najlepsze zespoły i najodważniejszych śmiałków do rywalizacji w serii ekscytujących, szybkich wyścigów na śmierć i życie. Główna nagroda? Bilet w jedną stronę do uzyskania statusu obywatela i lepszego życia w miastach. Dla Astera tegoroczne wydarzenie, sponsorowane przez Dekker Industries, stanowi okazję do zapewnienia opieki zdrowotnej niezbędnej do uratowania jego chorej matki. Jednak czy życie w blichtrze korporacyjnej utopii Ethana Dekkera jest rzeczywiście tak piękne, jak się wydaje? Walka o podium szybko przeradza się w wojnę o zniszczenie systemu! Zbierz członków swojej drużyny, odpal silniki plazmowe i – co najważniejsze ze wszystkiego – STAW OPÓR.