Resident Evil Village Gold Edition Gameplay Demo
W wyniku wstrząsającego wydarzenia Ethan szuka porwanej córki i trafia do odległej wioski – co go tam czeka? Dzięki tej wersji demonstracyjnej możesz poczuć klimat gry Resident Evil Village z gatunku survival horror oraz wypróbować tryb Third Person Mode z wersji Gold Edition, który pozwala spojrzeć na wydarzenia z nowej perspektywy. Dostępny czas gry jest ograniczony. Nie przegap tej okazji! Uwaga: Dostępność może ulec zmianie bez powiadomienia. Szczegółowe informacje są dostępne w oficjalnej witrynie internetowej. Do korzystania z tej zawartości wymagane jest połączenie internetowe. Tryb Third Person Mode jest dostępny w wersji Gold Edition lub w ramach dodatku DLC Winters' Expansion i dotyczy tylko kampanii fabularnej Resident Evil Village.