RESIDENT EVIL 2 Deluxe Edition
Wersja Deluxe Edition zawiera główną grę, a także pakiet Extra DLC obejmujący: -Strój Leona: „Szeryf Arklay” -Strój Leona: „Noir” -Strój Claire: „Wojskowy” -Strój Claire: „Noir” -Strój Claire: „Elza Walker” -Broń Deluxe: „Miecz samurajski — model Albert” -Zamiana ścieżki dźwiękowej „Wersja oryginalna” Wydana w 1998 r. gra Resident Evil 2, jeden z najbardziej kultowych tytułów wszechczasów, wraca w pełni odświeżonej wersji na konsole nowej generacji. Rozegraj osobne kampanie jako Leon Kennedy lub Claire Redfield, przemierzając opanowane przez zombie obszary Raccoon City w zupełnie nowym widoku z perspektywy trzeciej osoby. Wszystko zostało zbudowane od nowa z użyciem silnika RE Engine firmy Capcom. Nowe łamigłówki, linie fabularne i miejsca, w których zarówno nowi, jak i doświadczeni fani znajdą nowe przerażające niespodzianki!