REPLIKATOR
REPLIKATOR to doskonały shooter z elementami roguelike, cała akcja dzieje się w opuszczonym kosmicznym obiekcie naukowym. Wciel się w rolę galaktycznego najemnika, który mierzy się z niezliczoną ilością oszalałych robotów i potworów z ektoplazmy. Zbadaj tajemniczy obiekt naukowy i odkryj sekrety projektu REPLIKATOR. Przygotuj się na dynamiczne bitwy, w których musisz być w ciągłym ruchu i celować, by przetrwać. Lokalizacja pomieszczeń, przeciwników i pułapek jest generowana proceduralnie, aby każda gra wiązała się z nowym wyzwaniem! Cechy: * Doskonały shooter * 4 grywalne postacie z różnymi cechami, broniami i technikami * Proceduralnie generowane poziomy * Dostatek przeciwników, broni i pułapek * Intrygująca historia * W tej grze zyskujesz siłę po każdej śmierci, po utracie życia można kupić stałe ulepszenia postaci i statku.