Remoteness
New York, 2034: budzisz się po tym, co wydawało się strasznym koszmarem, podczas gdy nim nie jest. Dzielnica została ewakuowana i odizolowana przez wojsko w nocy, po tym, jak w Ziemię uderzył deszcz meteorów elektrycznych. Walcz, eksploruj, przetrwaj i spróbuj uciec z tego piekła! Podobno zostawiony sam na sam ze swoim zaufanym dronem „Hanną”, a przy dużej potrzebie okresowego zastrzyku, jedyną opcją jest chwycić za kuszę, wyjść i zobaczyć, jak będzie dzisiejsze „dzień dobry”… Funkcje rozgrywki - Dzielnice City i Chinatown oraz podziemia to całkowicie otwarte środowiska, które można zwiedzać za darmo. - Dynamiczny 24-godzinny cykl dnia i nocy oraz system losowego deszczu, oba aktywnie wpływają na rozgrywkę. - Wykorzystaj energię elektryczną na swoją korzyść: jako wzmacniacz kusz podczas deszczu lub jako waluta w podziemnych punktach handlowych w metrze. - Znajdź broń i przedmioty przydatne do przetrwania w tym obłąkanym i nieznanym nowym świecie. - Zaawansowana sztuczna inteligencja: wszyscy wrogowie i stworzenia reagują dynamicznie, zgodnie z twoimi działaniami w grze i warunkami pogodowymi. - Gra w ciągu dnia zwiększy widoczność żołnierzy, ale ochroni cię przed przerażającymi potworami, których pochodzenie jest nieznane... - ... podczas gdy godziny nocne pomogą ci działać ukradkiem, ale bądź ostrożny i staraj się unikać ciemnych miejsc. - Realistyczna fizyka i grafika z wykorzystaniem nowego potoku renderowania Unity High Definition (HDRP).