REMATCH
NOWE SPOJRZENIE NA PIŁKĘ NOŻNĄ Akcja trzecioosobowa: - Odbieraj piłkę, drybluj, celuj i strzelaj – ruszaj w sam środek akcji dzięki immersyjnej perspektywie. Kontroluj jednego zawodnika - Obserwuj, ustaw się i idealnie przeprowadź akcję: tutaj liczy się każda decyzja, a poleganie na kolegach z drużyny jest niezbędne, aby zwyciężyć. Rozgrywka oparta o umiejętności - Szanse są wyrównane, a zawodnicy nie posiadają statystyk, więc o zwycięstwie decydują jedynie umiejętności graczy oraz koordynacja taktyczna. INTENSYWNA AKCJA I ZAAWANSOWANA TAKTYKA Wiarygodna piłka nożna z elementami zręcznościowymi - Poczuj się jak niesamowity sportowiec i z łatwością wykonuj wszystkie ikoniczne zagrania piłkarskie. Akcja bez przerw - Żadnych fauli, spalonych, przerw... Nie ma czasu na odpoczynek. Przystępne, ale zaawansowane mechaniki - Tak jak w prawdziwej piłce nożnej, wygrywanie wymaga celności, szybkiego reagowania i idealnej współpracy w ramach drużyny. DRUŻYNOWE WRAŻENIA ONLINE Rozgrywka drużynowa oparta o umiejętności - Rematch został zaprojektowany od początku z myślą o wrażeniach wieloosobowych i oferuje błyskawiczną rozgrywkę, która zawsze jest uczciwa. Tryby rywalizacji - Rzuć wyzwanie osiągnięcia topowych lig – sobie i kolegom. Zawartość sezonowa - Za rogiem zawsze czeka coś nowego. Każdy sezon przynosi nowe tryby gry i więcej zawartości kosmetycznej.