REMATCH - ELITE EDITION
Rządź piłką w Rematch Edycji Elite, gdzie doskonałość spotyka się z ekskluzywnością. – 2 bilety ulepszenia przepustki kapitańskiej – Dwa razy więcej nagród, dwa razy więcej zdobyczy. – Heraldyczne tło i tytuł gracza – Popisz się swoją tożsamością z epickim projektem, który pokazuje twoją wyjątkowość. - Heraldyczna koszulka – Klasyczna koszulka z heraldycznym motywem dla graczy, którzy chcą pokazać swoją siłę i ukształtować przeznaczenie w każdym meczu. - Heraldyczny wzór (dla strojów górnych i dolnych) – Ozdób swój strój idealnym epickim projektem, który naprawdę odtwarza twoją niepowtarzalną tożsamość. To coś idealnego dla graczy, którzy chcą, aby ich styl opowiadał ich historię. – Zestaw heraldycznej biżuterii – Wytworzony ze złożonej skóry, każdy element został zaprojektowany z myślą o błyszczeniu na boisku i poza nim. – Buty treningowe Zakłócenie – Z każdym krokiem idź ku przyszłości. Kto powiedział, że popełnione błędy nie mogą być estetyczne? – Klatka heraldycznej rozszerzonej rzeczywistości – Ożyw każdy mecz tętniącym życiem heraldycznym pokazem, który docenia strzelone bramki. – Heraldyczna czapka – To coś więcej, niż czapka. To oznaka statusu, tożsamości i poświęcenia.