Releaseburg
Wejdź do bezlitosnego świata Releaseburga – roguelike’owego shootera survivalowego, rozgrywającego się w postapokaliptycznym mieście pogrążonym w chaosie. Ulice spływają krwią, a hordy groteskowych zombie powstają z ruin, zamieniając każdą walkę w brutalny test umiejętności i precyzji. Opanuj unikalny system strzelania oparty na rytmie i wyczuciu. Od szybkich serii z pistoletu po potężne strzały z karabinu – każda broń wymaga mistrzostwa. Dostosuj strategię, przemierzaj losowo generowane dzielnice i staw czoła falom bezlitosnych przeciwników. Każda rozgrywka to nowe wyzwania, bronie i ścieżki przetrwania — żadna podróż przez Releaseburg nie jest taka sama. W tym świecie krwi i rozkładu twoja celność to życie… a zawahanie to śmierć.