RedRaptor
Take back the cosmos in old-school shoot'em up style! Wyrusz w podróż w stylu retro w grze RedRaptor, pionowej strzelance shoot'em up inspirowanej klasykami gatunku z lat 90-tych! Wciel się w rolę asa przestworzy podczas misji przechwycenia nieznanego zagrożenia – przeciwnika, który zdołał wyeliminować już prawie wszystkie siły sojusznicze. Jeśli masz nadzieję przetrwać i zniszczyć wroga, musisz po drodze ulepszać swój statek i wycisnąć maksimum ze swoich umiejętności! Walcz w atmosferze, na niskiej orbicie planety, na stacjach kosmicznych wroga, polach asteroid i nie tylko, gdy roje wrogich statków i zagrożenia środowiskowe będą próbowały cię zlikwidować. Zarządzaj swoimi tarczami i pilnuj poziomu zdrowia! Z każdą rozgrywką możesz stosować trwałe ulepszenia statystyk swojego statku, od poziomu broni po lasery, a nawet pomocniczych skrzydłowych. Czy uda ci się pokonać 5 etapów akcji w stylu „bullet hell” i odkryć, co czeka w otchłani?