REDEX - Console Edition
Przeżyj na nieustającym polu bitwy w stylu retro arcade z przewijaniem bocznym. REDEX to pikselowa strzelanka survivalowa, w której walczysz z falami wrogów w dynamicznych walkach z widokiem z boku. Zbieraj monety, aby kupować amunicję, granaty, zbroje i inne przedmioty z automatów, a następnie wymieniaj rzadkie złoto na stałe ulepszenia i nowe postacie. Odblokowuj nowe strefy, od dachów po laboratoria, i korzystaj ze zrzucanych skrzyń, aby rozstawiać wieżyczki lub terminale górnicze. Odwracaj uwagę wrogów za pomocą atrap i dostosuj taktykę, aby przetrwać. Bez zasad, po prostu walcz, aby zostać ostatnim przy życiu!