Red Hood
Pobierz i graj jako Jason Todd (pseudonim: Red Hood) - wybitny snajper o zabójczej precyzji, który używa zarówno pocisków dalekiego zasięgu, jak i i ataków-zasadzek z bliższej odległości. Zanim został brutalnie zamordowany przez Jokera, wcielał się w rolę drugiego „Robina", protegowany Batmana. Lata później lecznicze wody Jamy Łazarza przywróciły mu życie, ale moc jamy została okupiona kosztem zmian w Jasonie. Teraz pod przykrywką „Czerwonego Kaptura” prowadzi krwawą wojnę z przestępczością. Moc postaci Red Hooda to fundowana przeciwnikom strzelaniana z bliskiej odległości.