Red Dead Redemption (PC)
Gra nie jest dostępna na kontach dzieci Xbox. Za dzieci Xbox uważa graczy poniżej 13 roku życia, o ile prawo lokalne nie przewiduje innej definicji. Produkt zawiera wersję cyfrową Red Dead Redemption i Undead Nightmare na PC. Zawiera całą zawartość dla jednego gracza dostępną w obu grach, a także dodatki znajdujące się w wydaniu Game of the Year Edition. Red Dead Redemption nie oferuje zawartości dla wielu graczy. Wyrusz na szlak wraz z byłym bandytą Johnem Marstonem i wytrop ostatnich żyjących członków niesławnego gangu van der Lindego w znakomicie przyjętej grze poprzedzającej Red Dead Redemption 2, która właśnie debiutuje na PC. Red Dead Redemption oraz jego kultowe rozszerzenie z gatunku horroru zombie, Undead Nightmare, są teraz dostępne w pełnej obłędnych szczegółów wersji na PC. Red Dead Redemption zawiera teraz całą serię specjalnych usprawnień dla wersji na PC, w tym oświetlenie HDR, natywną rozdzielczość 4K, nawet do 144 Hz na kompatybilnym sprzęcie, wsparcie dla ekranów panoramicznych (21:9) i superpanoramicznych (32:9), możliwość dostosowania odległości renderowania obiektów, jakości cieni i nie tylko.