REANIMAL - Demo
Witaj w upiornym świecie REANIMAL. W tym wyjątkowym, grywalnym demie początkowego etapu gry udasz się do opuszczonej huty w poszukiwaniu jednego ze swoich zaginionych przyjaciół. Szybko nauczysz się, że jedynym sposobem na przetrwanie jest współpraca. Na samym początku gry dowiesz się, jak poznali się Chłopiec i Dziewczynka i, co ważniejsze, dlaczego są tu, gdzie są. Dane ci będzie również popłynąć łodzią przez to ciemne, niegościnne miejsce. Brnąc przez mgłę ku wybrzeżom Huty, napotkasz wiele przeszkód, choćby odrażającego porywacza twojej zagubionej przyjaciółki, znanego jako Sniffer. Walka z nim nie stanowi części wersji demonstracyjnej – tę przyjemność zostawiamy tym, którzy zagrają w pełną wersję REANIMAL. O demie Zanurz się w zupełnie nowym, stworzonym przez Tarsier Studios świecie pełnym tajemnic i niepojętych lęków. Poznaj dwie główne grywalne postacie, Chłopca i Dziewczynkę, poszukujące pierwszego ze swoich zagubionych przyjaciół. Eksploruj Hutę i Torowisko, poznając pierwszą część tajemniczej historii, którą przedstawia fabuła gry. Zasmakuj w wyjątkowym dla Tarsier Studios rodzaju kooperacyjnego horroru, w którym przetrwanie zależeć będzie od umiejętności współpracy zarówno podczas rejsu łodzią, jak i pieszej wędrówki.