Ravenswatch - Merlin
Merlin, słynny mag z legend arturiańskich, wstępuje do szeregów Ravenswatch. Więziony przez wieki we śnie zaklętym przez Panią Jeziora, swoją dawną miłość, czarodziej w końcu budzi się, pozbawiony daru jasnowidzenia, ale nie mocy. Zagubiony i prześladowany przez przeszłość Merlin łączy siły z bohaterami Ravenswatch, aby odkryć prawdę... i zniszczyć Koszmar. Ten nowy bohater do gry wyróżnia się wyjątkowym władaniem magią. Nie jest on ograniczony tylko do trzech umiejętności: ma do wyboru dziewięć zaklęć podzielonych na trzy kategorie odpowiadające pełnemu zakresowi jego możliwości. * Zaklęcia natury: przywołuj potężne ciernie, spraw, by spadły gwiazdy, lub wznieś kamienną tarczę, która wybuchnie na Twoich wrogach. * Tajemna magia: ciskaj błyskawice w potwory, rzucaj kulami ognia lub uwalniaj lodowe kule, które będą ścigały Twoje ofiary. * Święte światło: ulecz swoje rany i rany sojuszników, oślep wrogów i zniszcz ich siły obronne lub unikaj niebezpieczeństwa, teleportując się. Gdy Merlin walczy, tworzy runy mocy, unikalne zasoby wzmacniające jego zaklęcia i umożliwiające mu tworzenie zabójczych kombinacji. Dzięki różnorodnym zaklęciom, czterem wyjątkowym umiejętnościom i licznym talentom gra zyskuje niespotykaną dotąd głębię. DLC zawiera również cztery skórki dostępne do odblokowania w grze oraz trzy ekskluzywne skórki premium: strój Ravenswatch, strój Nightmare i strój Royal Counselor.