Rainbow Cotton
Legendarna wiedźma Cotton powraca, tym razem w 3D! Przygotujcie się na „wyczarowanie na nowo” tego niegdyś ekskluzywnego japońskiego klejnotu. ININ i Success po raz kolejny połączyli siły, aby dostarczyć wam znacznie ulepszoną reedycję Rainbow Cotton – po raz pierwszy na całym świecie. Gra Rainbow Cotton, wydana pierwotnie w 2000 roku na platformie Dreamcast firmy Sega, zabiera was w inspirowaną automatami podróż przez szereg fantastycznie zaprojektowanych, czarujących etapów: od przytulnego miasteczka oświetlonego księżycem i ozdobionego bożonarodzeniowymi lampkami, przez tajemniczy zatopiony las, aż po magiczny zamek ponad chmurami. Poziomy te, ozdobione uroczą grafiką 3D, zawierają potężnych bossów, a także alternatywne trasy do odkrycia, gwarantujące wysoką regrywalność. Zbierajcie więc wzmocnienia, aby ulepszać swoje pociski i ciskać nimi w kolorowych wrogów. Używajcie potężnych magicznych ataków, aby czyścić całe ekrany kulami ognia i piorunami. Razem z zaufanymi wróżkami możecie powstrzymać złego demona Tweeda i pomóc Cotton zdobyć nieuchwytny cukierek Willow. To magiczne doświadczenie zostało wzmocnione przez przetłumaczone przerywniki filmowe i usprawnienia graficzne, a także liczne ulepszenia. Cechy: Dedykowany tryb retro: jak najwierniejsze odwzorowanie oryginalnych wrażeń. Ulepszone sterowanie: ulepszone funkcje powrotu i namierzania zapewniają bardziej wciągające wrażenia. Pełne tłumaczenie, łącznie z przerywnikami filmowymi! Ulepszenia graficzne: efekty cząsteczkowe, okluzja otoczenia i wiele więcej!