Railbound
Łącz i przecinaj połączenia kolejowe po świecie by pomóc wszystkim dotrzeć do domu. Rozwiąż ponad 200 ciekawych zagadek, poczynając od łagodnych podjazdów po szalone skrzyżowania. DOPROWADŹ POCIĄGI DO CELU Kładź, niszcz i przekształcaj połączenia kolejowe by wagony mogły bezpiecznie podłączyć się do lokomotywy. Uważaj jednak, żeby przypadkiem się nie zderzyły! 200+ ZAGADEK DO ROZWIĄZANIA Główne poziomy przeprowadzą bohaterów przez różne krajobrazy, natomiast rozwidlenia na trasie pozwolą wykazać się nawet najbardziej zatwardziałym fanom gier logicznych! POCZUJ POCIĄG DO ZABAWY Użyj tuneli aby migiem przebyć duży dystans. Opóźnij pociągi korzystając z barierek. Przerzuć zwrotnicę i puść wagony w przeciwne kierunki. Na stacji zgarnij paru pasażerów - i spotkaj jeszcze więcej wyzwań na swojej trasie! UROCZA OPRAWA AUDIOWIZUALNA Przez świat gry przeprowadzi Cię inspirowana komiksem grafika oraz relaksująca muzyka od twórców odpowiedzialnych za Golf Peaks i inbento.