Pummel Party
Pummel Party to gra towarzyska dla 4–8 graczy online i lokalnie dla wielu graczy. Bij przyjaciół lub sztuczną inteligencję, korzystając z szerokiej gamy absurdalnych przedmiotów w trybie planszowym i rywalizuj o zniszczenie przyjaźni w zabawnej kolekcji minigier. INTERNETOWA I LOKALNA ROZGRYWKA WIELOOSOBOWA Graj tak, jak chcesz. Pummel Party umożliwia rywalizację online od 1 do 8 graczy lub lokalnie na tym samym ekranie dla 4 graczy. Niezależnie od tego, czy jest to online, czy osobiście, przyjaźń rujnuje zabawę. TRYB PŁYTY Zwycięzca może być tylko jeden i wiesz, że to musisz być Ty! Walcz w niebezpiecznym terenie, aby zdobyć arsenał broni i przedmiotów i wykorzystuj go, jak tylko możesz, aby mieć pewność, że zwyciężysz nad swoimi przyjaciółmi. RZECZY To wszystko wojna! Użyj szeregu absurdalnych broni i przedmiotów, aby wywalczyć sobie drogę do zwycięstwa. Od prostych „Punching Glove” po absurdalne „Zdalnie sterowane bakłażany” – przedmioty z Pummel Party dostarczą wielu zabawnych i wywołujących wściekłość momentów. Zmiażdżenie aspiracji znajomych do zwycięstwa nigdy nie było łatwiejsze i bardziej satysfakcjonujące! MINI GRY Od prostej nostalgicznej zabawy po wyjątkową i ewolucyjną imprezę Pummel Party zawiera szeroką gamę ekscytujących minigier. Wrzuć znajomych w otchłań w „Snowy Spin”, kopnij trójwymiarowo w „Sandy Search”, aby jako pierwszy znaleźć skarb i upewnij się, że nie trzymasz bomby, gdy wybuchnie w „Explosive Exchange”. TRYB MINIGRY Chcesz po prostu wskoczyć do akcji? Pummel Party zawiera tryb minigry, dzięki któremu możesz od razu przejść do gier! BOTY Zniszczyłeś już wszystkie swoje przyjaźnie lub po prostu chcesz uzupełnić swój skład? Pummel Party obejmuje pełną integrację z botami, co oznacza, że nadal możesz grać lub ćwiczyć Pummel Party z dowolną liczbą prawdziwych graczy.