PULMO
PULMO jest ideologiczną kontynuacją ALVEOLE i drugą częścią trylogii o ludzkiej podróży. Nasz projekt bada ludzkie zachowania w społeczeństwie, w którym każdy znajdzie swoje własne znaczenie. Twoim celem jest zmiana otaczającego cię środowiska, aby wpłynąć na zachowanie ludzi poprzez rozwiązywanie zagadek przestrzennych. Tłum w grze działa według własnych zasad, czasem pomagając, czasem przeszkadzając, ale zawsze reagując na twoje działania. Przejmij kontrolę nad losem samotnego wędrowca, rzucając wyzwanie milczącemu tłumowi w serii tajemniczych prób. Nie ma tu pośpiechu, nie ma zwycięstwa ani porażki - tylko cichy dialog między tobą a grą. Podążaj tą krótką, ale znaczącą podróżą, chłonąc każdą chwilę jak ostatni promień zachodzącego słońca. Cechy: - Unikalny styl artystyczny łączący grafikę 3D i minimalistyczny, ręcznie rysowany styl. - Wysokiej jakości muzyka i akompaniament audio dla pełnego zanurzenia się w tym, co się dzieje. - Niepodobne zagadki o różnym stopniu złożoności. - Przerywniki filmowe i poziomy z głęboką narracją. - Każda przerywnik filmowy został dopracowany w najdrobniejszych szczegółach. «Bez względu na to, jak duży jest tłum wokół ciebie, w ostatniej chwili zostaniesz sam. Bez względu na to, jak bogaty jesteś, na końcu zostaniesz żebrakiem. Bez względu na to, jak olśniewające może wydawać się twoje szczęście, jego skrzydła obrócą się w proch. Bez względu na to, ile radości zasiejesz na swojej drodze, żniwa będą gorzkie.»