Ptaki Europy
WINGSPAN (NA SKRZYDŁACH): Ptaki Europy zabierze Cię na inny kontynent. Zgłąb różnorodność europejskich siedlisk i poznaj urocze, piękne ptaki z ich fascynującymi, nowymi umiejętnościami. Nowe ptaki - nowe moce Wraz z nowym regionem pojawia się większa pula ptaków do odkrycia. Każdemu z nich towarzyszy nagranie jego głosu. Europejskie ptaki mają też zestaw zupełnie nowych, zróżnicowanych zdolności - używaj mocy końca rundy, zabieraj przeciwnikom pożywienie, zajmuj dwa pola habitatu jedną kartą i wiele, wiele więcej! Osiągaj cele i wykorzystuj nowe strategie Pula celów rundy zostaje rozszerzona o nowe, które urozmaicą rozgrywkę i zmienią jej balans. Użyj swojego sprytu i wykorzystaj dostępne zasoby na swoją korzyść. Bądź elastyczny, odkrywaj nowe sposoby na wygraną! Doświadcz piękna europejskich krajobrazów WINGSPAN (NA SKRZYDŁACH): Ptaki Europy ukaże Ci piękne, malownicze tła inspirowane krajobrazami kontynentu. Będziesz mógł podziwiać holenderskie tulipany w pełnym rozkwicie, jak również poczuć atmosferę wschodnioeuropejskich blokowisk. Zanurz się w relaksującej muzyce Daj się ponieść oryginalnej ścieżce dźwiękowej skomponowanej przez Pawła Górniaka, odpowiedzialnego za muzykę w Wingspan. Przyjemne, relaksujące utwory inspirowane muzyką klasyczną pozwolą Ci się wyciszyć i skupić nawet podczas najbardziej wymagającej rozgrywki. Ciesz się wszystkimi funkcjami z podstawowej wersji gry Dzięki WINGSPAN (NA SKRZYDŁACH): Ptaki Europy nie tracisz żadnej z funkcji obecnej w podstawowej wersji gry. Będziesz mógł grać w trybie wieloosobowym z przyjaciółmi i nieznajomymi z różnych platform. Dla tych, którzy lubią testować swoje umiejętności, nadal będzie dostępny tryb Automa i cotygodniowe wyzwania, teraz z dodatkowymi celami i bonusowymi kartami. Nie czekaj i leć odkrywać nowe ptaki Europy.