Psycho Dream
Wśród młodych ludzi pojawił się niebezpieczny trend: uciekają od rzeczywistości, szukając stałego schronienia w nowym medium rozrywkowym zwanym DMovies, które pozwala zanurzyć się w świecie wirtualnej rzeczywistości i stać się częścią filmu. Niektórzy z nich pozostają w tej alternatywnej rzeczywistości tak długo, że ich ciała w końcu się poddają i umierają. Ludzie ci są znani jako Sinkers. Rząd stworzył nowy specjalny oddział złożony z agentów zwanych Diamond Dogs, których misją jest wchodzenie do wirtualnych światów DMovies i ratowanie ludzi w nich uwięzionych. Dołącz do Diamond Dogs – Ryo i Marii – w ich misji ratowania młodej Sayaki z DMovie, w którym jest uwięziona, zanim będzie za późno. Funkcje: * 6 poziomów pełnych akcji i koszmarnych stworzeń * Możliwość wyboru 2 grywalnych postaci, z których każda posiada unikalne umiejętności * Funkcja przewijania/przyspieszenia: powtarzaj coś do perfekcji lub przyspiesz rozgrywkę * Funkcja zapisu stanu gry: zapisuj rozgrywkę w dowolnym momencie i wznów ją dokładnie z tego miejsca * Filtry ekranu: wybieraj spośród kilku filtrów modyfikujących wygląd gry (monitor w stylu retro, czarno-biały itd.) * Galeria: oglądaj ilustracje z oryginalnej instrukcji i opakowania gry * Funkcja cheatów: aktywuj ułatwienia, które znacznie uproszczą twoją misję (nieskończone życia, nieśmiertelność itd.) * Jukebox: słuchaj trzynastu utworów z gry, kiedy tylko chcesz * Ta gra to reedycja „Psycho Dream”, która pierwotnie pojawiła się w latach 90. na konsolach domowych.