Przepustka samochodowa Forza Horizon 2
Niesamowite samochody, wyjątkowe korzyści! Przepustka samochodowa Forza Horizon 2 zapewnia dostęp do sześciu comiesięcznych pakietów dodatkowych (5 samochodów w każdym) za cenę pięciu! Oprócz bezpłatnego pakietu właściciele przepustki samochodowej otrzymają wyjątkowy samochód bonusowy: noble M600 z 2010 roku. W grze Forza Horizon 2 jest 31 samochodów do zebrania, które można modyfikować i wykorzystać w wyścigach!