Przedsprzedaż State of Decay 2
Co zrobisz, by przetrwać? Martwi powstali z grobów, a cywilizacja upadła. Nawet wojsko nie było w stanie powstrzymać zombie, a teraz zebranie ocalałych i zbudowanie społeczności w postapokaliptycznym świecie jest w twoich rękach. W tym świecie każda decyzja ma znaczenie, a ty określasz, co to znaczy „przetrwać”. Zbuduj społeczność ocalałych wraz z trójką znajomych w State of Decay 2 – najbardziej zaawansowanej grze survivalowej osadzonej w opanowanym przez zombie otwartym świecie. Aby zapewnić swojej grupie przetrwanie, musisz zbudować bazę, rozwijać umiejętności postaci i zarządzać zasobami. Każda decyzja ma kluczowe znaczenie i dalekosiężne skutki. Każda gra będzie unikalna. Otwarty świat zmienia się pod wpływem twoich działań i rozwija dynamicznie w czasie rzeczywistym. Raz za razem określasz, co ma być priorytetem w celu przetrwania. Wybory niosą ze sobą poważne konsekwencje, które mają wpływ na twoją społeczność. Możesz wysłać swojego najlepszego zbieracza po lekarstwo dla chorego przyjaciela... jednak ryzykujesz, że stracisz go na zawsze. Pomagaj sąsiadom, a może zdobędziesz nowych sojuszników... albo zdecydujesz, że ich zapasy jedzenia są bardziej potrzebne tobie. Jeszcze nie wiesz, jak daleko się posuniesz, aby przetrwać.