Projection: First Light
Projection: First Light opowiada o przygodach Grety, żyjącej w mitologicznym świecie teatru cieni dziewczynki, która wyrusza w poszukiwaniu oświecenia, korzystając z pomocy legendarnych bohaterów każdej napotkanej kultury. Poprzez klimatyczną grafikę i niesamowitą ścieżkę dźwiękową Projection: First Light zabiera graczy w podróż po historii rozwoju teatru cieni w Indonezji, Chinach, Turcji i XIX-wiecznej Anglii. Na początku wyprawy Greta zdobywa źródło światła i odkrywa zdolność manipulowania światłem. Korzystając z tej mocy, zamienia cienie w platformy i ściany, rozwiązuje łamigłówki na błyskotliwe sposoby i przegania wrogów, jednocześnie odkrywając historię traktującą o doświadczeniu życiowym, szacunku i zrozumieniu.