Project Blue
Ukryte na obrzeżach Dezone tajne laboratorium broni biologicznej przeprowadza niewyobrażalne eksperymenty na bezdomnej młodzieży pochodzącej z tego betonowego pustkowia. Najbardziej obiecującemu obiektowi badawczemu, o kryptonimie PROJECT BLUE, udaje się uwolnić po niezwykle udanym wzmocnieniu bioenergii. Teraz to TY musisz pomóc Blue w ucieczce z Theta Lab i zniszczyć tajemniczy międzynarodowy konglomerat rządzący Neo Hong Kongiem! Przetestuj swoje umiejętności, spryt i refleks, skacząc, pływając i przedzierając się przez cztery ogromne obszary w tej nowej, ekscytującej platformowej grze akcji.