Preventive Strike
Preventive Strike to dynamiczna zręcznościowa strzelanka typu scroll-shooter. Kontrolujesz śmigłowiec szturmowy, którego celem jest wypędzenie wroga z twojej ziemi, przedostanie się do bazy wroga i wyeliminowanie zagrożenia. Oni nie wiedzą, co nadchodzi, ale ty też nie! Gra posiada widok izometryczny, który wyróżnia się na tle typowego dla tego gatunku widoku z góry lub z boku i dodaje otoczeniu pewnej głębi. Grafika jest prosta, ale przyciągająca wzrok, a na ekranie dzieje się wiele rzeczy. Nie ma miejsca na nudę. Kluczowe funkcje obejmują większość tego, czego można się spodziewać po zręcznościowej strzelance: płynne sterowanie, różnorodność wrogów, ulepszenia, zmieniające się otoczenie, postępy gracza, wyniki i nie tylko. Czy odważysz się być jednoosobową armią?! Rozpętaj im piekło!