Postacie i Kolory
Śpiewaj jak w zombie operze z Squigly i twórz piękną muzykę z Big Band! Uwolnij szkieletowego Parasite Elizy i wyj do księżyca z Beowulf! Na końcu, dowiedz się dlaczego ludzie płaczą z Robo-Fortune. Wszystko to, wykorzystując opcję pełnej gamy kolorów, aby przednie wyglądać w twojej następnej walce! To wszystko czego pragnąłeś, w jednej wygodnej paczce!