Portal 2
Wersja oferowana w usłudze Gry na żądanie obsługuje języki angielski, francuski, włoski, niemiecki, hiszpański, polski, portugalski, rosyjski, japoński, koreański, chiński.Najbardziej oczekiwana kontynuacja gry roku 2007 — Portal 2 — to zabawna gra logiczna, w której kluczem do przetrwania w diabolicznym świecie nauki jest używanie rozumu ponad broń palną. Używając wysoce eksperymentalnego urządzenia portalowego, znów zmierzysz się przeciwko zabójczo pomysłowej, żądnej władzy sztucznej inteligencji o imieniu GLaDOS. Łam prawa fizyki przestrzennej przy użyciu sposobów, które nigdy nawet nie wydawały ci się możliwe, na szerszej gamie łamigłówek portalowych oraz w opowieści, która rozciąga się od trybu dla pojedynczego gracza aż po tryb kooperacyjny.