Pokettohiro
Grupa odważnych bohaterów musi zebrać fragmenty Magicznego Kryształu, aby stawić czoła złemu Czarnemu Rycerzowi i w ten sposób zapobiec zniszczeniu królestwa. Przygotuj się na odkrywanie ogromnego otwartego świata pełnego sekretów i niespodzianek na każdym kroku. Wyruszaj do ukrytych lochów, nawiązuj więzi z mieszkańcami wiosek i pomagaj im rozwiązywać ich problemy, odkrywaj przydatne przedmioty ułatwiające twoją przygodę, uwalniaj uwięzionych bohaterów i przyłączaj ich do swojej sprawy. Czy tym małym bohaterom uda się przywrócić pokój w królestwie? Cechy: Sześć unikalnych grywalnych postaci, z własnymi umiejętnościami i stylami rozgrywki. Ogromny i zróżnicowany świat, pełen wyzwań i sekretów do odkrycia. Ukryte lochy z epickimi walkami z bossami, które sprawdzą Twoje umiejętności. Wciągające zadania poboczne, pomagające mieszkańcom i wzbogacające twoją przygodę. Wiele znajdziek ukrytych na całej mapie, nagradzających dociekliwych odkrywców.